Kui kõikide mugavustega algne Ikarus 55 oli oma aja ära elanud, siis tulid 60-ndate
keskel meie rahva sõidutamiseks sarnase kerega kuid sisu osas juba modifitseeritud ja ühes suunas vaatavate reisijate istmetega bussid Ikarus Lux.
Kui Tommi ja Annika läksid Pipilota Viktuaalia Rullkardiina Piparmünta Eefraimitütar Pikksukale Segasumma suvilasse külla
Kuulsaid inimesi on selles bussis sõitnud veelgi, sest seal on lisaks bussijuhile, konduktorile ja postiljonile 43 istekohta.
S6 oli 50.-ndate bussiehituses sama innovaatiline nagu isesõitev elektriauto tänapäeval
Sõita oli selles bussis sama mugav nagu VW põrnikas.
Aastal Magyari tehase väravast välja veerenud selle hetke maailma kõige kandilisem buss Ikarus 255
Ei kandnud just ilma asjata hüüdnime "Akvaarium".
S6 oli 50.-ndate bussiehituses sama innovaatiline nagu isesõitev elektriauto tänapäeval
Ulmekirjanikud ei pidanud seda millekski, sest nad olid S6'te juba teistel planeetidel sõitmas näinud ja tööinimesed ei tahtnud sellega sõita, sest ufod said lugeda nende mõtteid otse läbi klaasist katuse.
Kui mõnel inimesel on ainult kaks elu, siis sellel bussil on olnud võimalus oma elu jooksul sündida lausa neli korda.
Iga uuesti sünd on andnud midagi juurde, mis on tänaseks päevaks andnud bussile mudeli nime TA 6-1.
Kui isake Stalin oli rahva keelel ja meelel,
Siis kandis ka nõukogude esimene linnade vaheline kiirbuss ZIS 127 oma nina peal suure juhi nime - Zavod Imeni Stalina.
Peaaegu, et ainus ilus asi, mis sel aastal juhtus, oli see, et Ungaris väljus tehasest Ikarus 55-52.
Kui mõni buss on maailmas ilus buss, siis see on kindlasti just see Ikarus.
Lätlased on andnud meile mitu head asja - Jurmala laulufestivali ja väikese bussi, millega sinna sõita.
Peale Jelgava inseneride hiilgavat ideed, panna kaks asja kokku ja valmistada 12 kohalisi marsruuttaksosid
See buss on kõige bussim buss maailmas ehk enamus inimesi üldse ei teagi, et tegu on bussiga.
Enamus põhjamaades sõitvatest bussidest on Carrused.
Aastal 1938 oli meie planeet juba inimeste poolt asustatud ja kuna inimestel on hirmus vajadus omavahel suhelda,
siis on sobivaimaks suhtluskeskonnaks ikkagi üks vana roheline buss.
S6 oli 50.-ndate bussiehituses sama innovaatiline nagu isesõitev elektriauto tänapäeval
Ulmekirjanikud ei pidanud seda millekski, sest nad olid S6'te juba teistel planeetidel sõitmas näinud ja tööinimesed ei tahtnud sellega sõita, sest ufod said lugeda nende mõtteid otse läbi klaasist katuse.
45 istekohaga Mercedes Benz O303 tundub tänapäeval täiesti tavaline buss.
saksa turistid, kellel on ainuüksi kumerate klaasidega bussis kaks värviteleviisorit, kraanikausiga wc, külmkapp, kohviaparaat ja konditsioneer. Valida jääb kas nutt või jõuetu viha.
See ongi see buss, millest kõige rohkem legende on vestetud. Bussil on puidust karkass, kuhu peale on keeratud kruvidega veidi roostes plekk.
Tegelikul ei ole neid kruvisid sinna keeratud, pigem ikka haamriga löödud, aga see teebki sellest bussist tõelise kunstiteose.
Kui vajate rohkem infot meie või meie busside kohta, võtke meiega ühendust. Ajaloolise bussi ettevalmistamine, käivitamine ja garaažist välja sõitmine ühe päeva jooksul olenemata teekonna pikkusest maksab 3500 eurot.
Kui vajate rohkem infot meie või meie busside kohta, võtke meiega ühendust. Ajaloolise bussi ettevalmistamine, käivitamine ja garaažist välja sõitmine ühe päeva jooksul olenemata teekonna pikkusest maksab 3500 eurot.