Enne teist maailamsõda olid kõik bussid tehtud veoautodest ümber, ehk siis Volvo tehasest väljus veoauto kabiiniga sõitev raam ja selle peale ehitati veidi hiljem bussi kere. Seega sõidab see buss, nagu veoauto ja ei tasu arvata, et see just maailma kõige mugavam viis ühest kohast teise jõudmiseks on.
Klaasist seina taga istuvad paberossi suitsetajad ja piibutõmbajad ning kõige ees tavalised inimesed. Samas ruumis istuvad klapptoolidel ka koerte ja teiste koduloomadega reisijad.
Üldist pilti vaadates tuleb tõdeda, et inimeste jalad olid vanasti üpris lühikesed köndid, et istmete vahele ära mahtuda. Tolle aja mõistes oli tohutu mugavus aknast välja vaatamine ja seljatoega istmes istumine, seda luksust olid varem ainult ülikud tunda saanud ja selle kõige taustal palume mõista, et tehnilise poole pealt veab seda bussi edasi jõuetu kuuesilindriline bensiinimootor ja pidurid rakenduvad kõikidele ratastele kui bussijuht otsustab sõiduvahendi seisata.